Προκήρυξη του διαγωνισμού πειραμάτων εξ’ αποστάσεως, που διοργανώνει η Πανελλήνια Ένωση ΕΚΦΕ.

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ

ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΘΕΜΑ : Προκήρυξη Διαγωνισμού Πειραμάτων για μαθητές Β’Λυκείου
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός EOES (πρώην EUSO) δεν πραγματοποιείται λόγω της
πανδημίας. Η απογοήτευση των μαθητών μεγάλη. Το σωματείο της ΠΑΝΕΚΦΕ, το οποίο είναι
υπεύθυνο για την διοργάνωση του διαγωνισμού, του μοναδικού σημειωτέον διαγωνισμού
πειραμάτων στις Φυσικές Επιστήμες που πραγματοποιείται στη χώρα μας, προκειμένου να
προσφέρει το ελάχιστο στους μαθητές που αγαπούν την εργαστηριακή διαδικασία, αποφάσισε να
διοργανώσει έναν Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πειραμάτων εξ’ αποστάσεως.
Στον διαγωνισμό αυτό μπορεί να συμμετάσχει οποιαδήποτε ομάδα μαθητών από 2-5 άτομα του
ίδιου σχολείου που φοιτούν φέτος στη Β’ Λυκείου. Το κάθε σχολείο μπορεί να συμμετέχει με όσες
ομάδες θέλει.
Η κάθε ομάδα καλείται να ετοιμάσει ένα βίντεο 5-10 λεπτών μέσα από το οποίο θα παρουσιάζεται
ένα πείραμα σχετικό με τη Φυσική, τη Χημεία ή τη Βιολογία. Μία επιτροπή του σωματείου θα
εξετάσει τα βίντεο και θα ανακηρύξει τις τρεις πρώτες ομάδες. Όλα τα βίντεο θα αναρτηθούν με τα
ονόματα των δημιουργών τους στην ιστοσελίδα της ΠΑΝΕΚΦΕ.

Η δήλωση συμμετοχής των ομάδων μπορεί να γίνει μέχρι 15 Φεβρουαρίου 2022 στη φόρμα:
https://forms.gle/mXh8656pbopxtTy59


Τα βίντεο θα πρέπει να αναρτηθούν στο χώρο που θα παραχωρηθεί στις ομάδες που έχουν κάνει
δήλωση. Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης 1η Μαίου 2022.

==========================================================================

Τα κριτήρια αξιολόγησης των βίντεο θα είναι:

  1. η ασφάλεια των πειραμάτων                                                 20%
  2. η σαφής εφαρμογή της επιστημονικής διαδικασίας ( παρατήρηση-υπόθεση-έλεγχος-επιβεβαίωση-συμπεράσματα)                                              10%
  3. η καινοτομία                                                                           10%
  4. η σύνδεση με τη διδακτέα ύλη στα μαθήματα Φυσικής ή Χημείας ή Βιολογίας 10%
  5. η χρήση  απλών και επαναχρησιμοποιούμενων υλικών       10%
  6. η σύνδεση με τεχνολογικές εφαρμογές                                 10%
  7. η ευχάριστη παρουσίαση                                                       10%
  8. η σωστή χρήση της γλώσσας                                                 10%
  9. η ποιότητα από τεχνικής άποψης του βίντεο                        10%

===========================================================================

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *